Sleva až 60%!

Vyberte si zdarma z celého obchodu - VŠECHNY PRODUKTY ZAHRNUTÉ DO BULKOVÉ SLEVY

FAQ

Musím se zaregistrovat

Ne, ale můžete se přihlásit k odběru novinek, abyste mohli dostávat novinky o nových trendech, módě a nabídkách, a obdržíte e-mail pokaždé, když spustíme novou řadu slunečních brýlí pro sezónu.

Je bezpečné koupit sluneční brýle online?

Ano. Používáme zabezpečené přenosy pomocí nejnovější technologie SSL. Tímto způsobem zůstanou všechny informace mezi vámi, Brillzem a platebními branami (jako je PayPal) šifrované a zabezpečené. Snažíme se, aby vaše informace byly vždy, když si u nás zakoupíte, vždy v bezpečí

Jakou kvalitu získám na brýlích od Brillze?

Všechny sluneční brýle v našem obchodě neobsahují nikl a jsou testovány, aby se minimalizovalo riziko alergických reakcí. Čočky jsou chráněny před UV zářením a jsou vyráběny s nejvyšší možnou kvalitou.

Jaká jsou moje spotřebitelská práva?

Řídíme se pokyny, které prokázaly regionální, národní a evropské orgány.

Jsou nějaké skryté náklady?

Ne, dostanete to, za co platíte, a nemusíte platit za více, než získáte. Podívejte se na vaši objednávku před nákupem, nebo potvrzení objednávky pro specifikaci.

Kdy dostanu objednávku?

Ve většině případů dostanete své sluneční brýle do 2-10 dnů v závislosti na poštovním dopravci a na jaký den v týdnu jste zadali objednávku.

Mohu po obdržení potvrzení objednávky provést změny v objednávce?

Ano, můžeme provést změnu vaší objednávky, jako je adresa, jméno, produkt a podobně. Pamatujte, že při odeslání objednávky nemůžeme změnit. Kontaktujte nás, jakmile to půjde

Zadal jsem objednávku, ale neobdržel jsem žádné potvrzení objednávky?

Jakmile zadáte objednávku, automaticky se odešle potvrzení na váš zaregistrovaný e-mail.

Pokud jste z nějakého důvodu neobdrželi potvrzení objednávky, může to být proto, že jste zaregistrovali nesprávnou e-mailovou adresu. Někteří e-mailoví klienti mohou filtrovat e-maily na spam nebo nežádoucí příspěvek. Nejprve to zkontrolujte.

Pokud stále nemůžete najít potvrzení objednávky, kontaktujte nás. Pokud jste omylem smazali potvrzení objednávky, můžete nás také kontaktovat a my vám zašleme novou kopii

To jednoduše znamená, že zpracováváme vaši objednávku a můžete očekávat, že bude odeslána velmi brzy.

Jsem nový zákazník, jak mohu zadat objednávku?

1) Vyberte si z našich produktů a klikněte na „Přidat do košíku“.

2) Po přidání požadovaných produktů kliknete na ikonu koše v pravém horním rohu (může se lišit v závislosti na zařízení, které používáte).

3) Vyplňte vaše údaje a vyberte platební možnost (karta nebo Paypal).

4) Platit.

5.) Ve svém e-mailu obdržíte potvrzení objednávky.

Při pokusu o zaplacení pokladny se zobrazí chybová zpráva?

Žalujeme bezpečné a secyre platební brány. Pokud jsou některé z těchto serivů z nějakého důvodu nefunkční, může to být proto, že aktualizují službu (tj. Visa nebo MasterCard),

Kolik stojí náklady na doručení

To lze snadno zobrazit v košíku nebo pokladně.

Můžete poslat na jinou adresu, než je moje soukromá adresa?


Ano, není problém dostat zásilku kamkoli chcete.

Pokud chcete, abychom objednávku poslali přímo fx. svou pracovní adresu, stačí jednoduše přidat tento doplněk na stránku pokladny.

Jaký druh obalu používáte?

Vždy používáme pakcaging, abychom zajistili, že vaše objednávka nebude v pořádku od okamžiku jejího odeslání, dokud ji neobdržíte.

Co se stane, když nejsem doma v době dodání?

Pokud se vaše objednávka hodí do poštovní schránky, nemusíte být doma, abyste ji dostali. Pokud se objednávka nehodí do vaší poštovní schránky, bude odeslána na nejbližší vyzvedávací místo

Mohu sledovat doručení objednávky?

Ano, u objednávek určité velikosti můžete. U menších objednávek (do 10) bohužel nemůžete svou objednávku sledovat.

Neobdržel jsem svou objednávku?

Ve většině případů můžete očekávat doručení objednávky do 10 dnů a někdy i déle. Pokud máte nějaké dotazy, kontaktujte nás.

Další důvody:

- Nesprávný název uvedený v procedurální námitce.
- Nedostatečné údaje o adrese.

Nedostal jsem vše, co jsem si objednal?

Pokud některé položky chybí, kontaktujte nás okamžitě.

Mé sluneční brýle jsou rozbité, co mám dělat?

Je něco špatného na objednaných slunečních brýlích? Prosím, kontaktujte nás co nejdříve a poskytněte fotografie, pokud můžete.

Mohu získat vrácení peněz?

Někdy ano, a někdy ne. Závisí to na situaci a důvodu, proč chcete vrátit peníze. Kontaktujte nás a uveďte důvod vrácení peněz. Budeme se s vámi spojit co nejdříve. Z jiných důvodů, než jsou uvedeny v našich podmínkách (jako jsou poškozené položky atd.), Přijímáme vrácené zboží pouze v případě, že položky nejsou použity a neotevřené

Objednala jsem si špatné sluneční brýle, mohu vyměnit?

Ano, pokud si přejete vyměnit, kontaktujte nás.

Jsou vaše produkty originální?

Ano, samozřejmě, všechny výrobky v našem obchodě jsou 100% originální. Naše sluneční brýle získáváme přímo od výrobce nebo od schválených dodavatelů.

Kdo je vlastníkem Brillz?

Brillz je ve vlastnictví společnosti Chasing Rainbows AS

Můžu ti zavolat?

Upřednostňujeme vás Pošli nám email. Odpovíme vám do 24 hodin.

Můžu ti napsat?

Ano, jděte na náš kontakt strana Pro více informací. Zadejte prosím své číslo objednávky, abychom vám mohli efektivně pomoci.

Jakou máte adresu?

Naše adresa je: Brillz, c / o Chasing Rainbows AS, Rigedalen 55 č.2, 4624 Kristiansand S, Norsko.

Solbriller