Sleva až 60%!

Vyberte si zdarma z celého obchodu - VŠECHNY PRODUKTY ZAHRNUTÉ DO BULKOVÉ SLEVY

Vrací

Vrací

Sledujeme směrnice EU které zajišťují celoevropská práva spotřebitelů.

Z toho vyplývá, že můžete svůj nákup litovat do 14 dnů od data nákupu, ale náklady na vrácení musíte nést sami. Vrácené položky musí být ve stejném stavu jako při přijetí položek (tj. Nevyužité) a položky musí být vráceny spolu s položkami v jejich původním obalu. Pokud máte pochybnosti, obraťte se na nás. Dále, pokud neobdržíte objednávku do 30 dnů, můžete nás kontaktovat, abychom se dohodli na nové době příjezdu, a pokud se nám nepodaří doručit, máte právo objednávku zrušit.

Další stížnosti

Máte-li jakékoli stížnosti týkající se položek, které jste si od nás objednali, například pokud byla položka při přijetí poškozena, měli byste nás co nejdříve kontaktovat. Reklamace by měla být odeslána, jakmile uvidíte poškození nebo závadu.

Pokud se ukáže, že jste si zakoupili zboží online chybné nebo neúčinné, máte stejná zákonná práva, jako kdybyste je koupili osobně v obchodě.

Podle pravidel EU se veškeré chyby, které se projeví do šesti měsíců od dodání zboží, považují za existující v době dodání. Můžeme nejprve nabídnout zákazníkovi opravu nebo výměnu, ale pokud to není možné nebo se ukáže, že je to neuspokojivé, můžete se pokusit odstoupit od smlouvy a požádat o plnou náhradu. Vrácení peněz musí být provedeno do 30 dnů.

Jsme nadále odpovědni spotřebiteli za jakékoli chyby, které se projeví do dvou let od nákupu - pokud však dojde k závadě poté, co již uplynulo počáteční šestiměsíční období, můžete být vyzváni k prokázání, že chyba nebyla způsobena zneužitím.

V každém případě vyfotografujte poškozenou položku a kontaktujte nás co nejdříve.

Solbriller